KUULA KATKENDEID 1. JUUNIL ILMUVALT LASTELAULUDE PLAADILT “MINA KA!”

MuusikaPlaneet on juba mitmel korral kirjutanud, et lastekaitsepĂ€eval tuleb Apollo kauplustesse mĂŒĂŒgile lastelaulude plaat “Mina ka!”. NĂŒĂŒd on sellelt kogumikult vĂ”imalus kuulata lugude katkendeid.

“Mina ka!” pakub rÔÔmu igale pere liikmele – emadele, isadele, tirtsudele, pĂ”nnidele, poistele ja tĂŒdrukutele.

Plaadil kĂ”lavad meile kĂ”igile tuttavad lapsepĂ”lvelaulud, mis saanud uue, hoogsa ja rĂŒtmika kuue.

“Mina ka!” lastelaulude kogumik on mĂ”tteline jĂ€rg 2016 a. kevadel ilmunud plaadile “Sinust ongi mu laul”.

  • Plaadil laulavad: Ivo Linna, Kristel Aaslaid, Liis Lemsalu, Birgit, Ott Lepland, Daniel Levi, Liisi Koikson
  • Kaasa teevad ETV Lasteekraani Muusikastuudio lapsed
  • Produtsendid: Timo Vendt ja Indrek Sarrap
  • Kaanepilt: Navitrolla

CD esitlused:

  • 30. mail kell 18:00 esmaesitlus Tallinnas, Solarise Apollos (esinevad Birgit ja Kristel Aaslaid)
  • 31. mail kell 16:00 Tartu Kaubamaja Apollos (esineb Daniel Levi)
  • 3. juunil kell 14:00 PĂ€rnu Keskuses (esinevad Birgit ja Kristel Aaslaid)
  • 10. juunil kell 12:30 Viljandi Uku Keskuse aatriumis (esineb Kristel Aaslaid)
  • 11. juunil kell 13:00 Rakvere Kroonikeskuse Apollos (esineb Kristel Aaslaid)

Lisaks antakse kolm kogumikku tutvustavat kontserti (pÀÀsmed mĂŒĂŒgil Piletilevis):

  • 31. mail kell 19.00 Tartu Vanemuise Kontserdimajas
  • 1. juunil kell 19.00 PĂ€rnu kontserdimajas
  • 4. juunil kell 17.00 Tallinna Nordea kontserdimajas

Mina ka!

Lisa kommentaar

