ANNE LOHO & BENNEX AVALDASID ÜHISE LOO “SA SUUDAD”

Laulja Anne Loho avaldas koos rĂ€ppar Bennexiga loo “Sa suudad”.

Muusikapala viisi ja sÔnade autor on Renate Saluste, rÀpitekst Bennexilt.

Anne Loho kommenteeris MuusikaPlaneedile laulu sĂŒndi jĂ€rgmiselt: “Loo “Sa suudad” teekond sai alguse juba eelmisel aastal kui Renatelt kĂŒsisin, ega tal juhuslikult selle vastu midagi pole, et teistele artistidele ka oma loomingut pakkuda. Ta oli nĂ”us ja see lugu jĂ€i kuidagi eriliselt silma. Olen enamasti laulnud armastusest ja tunnetest, aga selle loo puhul tundus tekst vĂ€ga uut moodi ning vĂ€rskendav. Dj Crowey tegi pĂ”hja ja proovisime ka Eesti Laulule.

MĂ”ned kuud hiljem tahtsime mĂ”ned muudatused laulu sisse tuua, aga siis selgus, et Croweyl olid arvutis olevad projektid arvuti uuendamise kĂ€igus hĂ€vinenud ja kahjuks see lugu ka. Alles olid ainult vokaalid. Nii mĂ”nigi unetu öö tuli tal ĂŒle elada ja projekt taastada. Aga uus tuli pisut teistmoodi ja siis lĂ€ks lugu juba Lenny LaVida kĂ€tte, kes andis lĂ”puks viimase lihvi. Mitme demo kuulamise kĂ€igus tundsin, et miskit oleks nagu puudu ja vĂ”tsin vastu otsuse, et tahan selles loos rĂ€ppi kuulda. Mulle tohutult meeldib Bennexi tĂ€mber ja tema rĂ€pipartiid on alati hĂ€sti vahvad. Kuna ma ise laulsin ĂŒhele Bennexi loole vokaali juurde, siis kĂŒsisin, kas ta oleks nĂ”us minu loole rĂ€ppima. Ta oligi Ă”nneks nĂ”us ja mina mega happy.

Nii et selle laulu teekond mööda Ameerika mĂ€ge, mis tĂ€is tĂ”use ja mÔÔnu, on jĂ”udnud nĂŒĂŒd Ă”nneks finiĆĄisse ning ma vĂ€ga loodan, et publikule see laul meeldib. Ma ise armastan seda lugu.

Lisa kommentaar

