EESTI ALBUMITABELIT TROONIB JAAK JOALA JA RADARI KOGUMIKPLAAT “MINU ELU”

Jaak Joala "Minu elu"

Eelmisel nädalal oli kodumaistes muusikapoodides taas kõige kuumemaks kaubaks Jaak Joala ja ansambli Radar kogumikplaat “Minu elu”, mis valitseb Raadio 2 koostatud Eesti albumitabelit neljandat korda.

Auväärsel teisel positsioonil peesitab pingereas jätkuvalt erinevate esitajate poolt sisse lauldud “Muinaslugu sinilinnust” ning pronksmedalile kerkis kollektiivi Patune Pool viisiketas “Tõmban su hoovi”.

Uusi tulijaid on seekord esikĂĽmnes kolm, neist ĂĽks plaat ka kodumaine – Kolumbus Krisi “30” stardib seitsmendalt tabelirealt.

R2 Eesti albumitabel (17. aprill):

1 (1) Jaak Joala & Radar “Minu elu”
2 (2) Erinevad esitajad “Muinaslugu sinilinnust”
3 (5) Patune Pool “Tõmban su hoovi”
4 (4) Depeche Mode “Spirit”
5 (3) Erki Pärnoja “Efterglow”
6 UUS Deep Purple “inFinite”
7 UUS Kolumbus Kris “30”
8 (7) Ed Sheeran “Ă· (Divide)”
9 (6) Karl-Erik Taukar “Kaks”
10 UUS Jamiroquai “Automaton”

Tabelist väljas:

  • 12EEK Monkey “Xibalba Spa”
  • Andrus Albrecht “Ma olin Bonzo”
  • Mick Pedaja “Hingake / Breathe”

Edetabelit aitavad Raadio 2-l kokku panna Tallinna poed Lasering ja Terminal ning üle-eestilised ketid Apollo ja Rahva Raamat.

Lisa kommentaar

