TEHTUD! UUTEST TULIJATEST KUBISEVA EESTI ALBUMITABELI PANI “KINNI” JAAK JOALA KOGUMIKPLAAT “MINU ELU”

Jaak Joala

Nagu oodata oli, tĂ”usis Raadio 2 koostatud Eesti albumitabelis tĂ€na uue tulijana tippu Jaak Joala ja ansambli Radar kogumikplaat “Minu elu”.

“Minu elu” peale on koondatud ĂŒheksateist tĂ€naseni hĂ€sti tuntud ja armastatud laulu, sealhulgas “Ohtlik naine”, “Besame mucho”, “Ausus”, “PĂ€ike ikka paistma jÀÀb”.

Endiselt on albumitabeli esikĂŒmnes ka Joala eelmised kogumikplaadid “Unustuse jĂ”el” (#5) ning “Suveöö” (#7).

MĂŒĂŒdumate plaatide TOP 10-sse mahtus seekord lausa viis uut tulijat. Lisaks Jaak Joalale ja Radarile veel Depeche Mode, Andrus Albrecht, 12EEK Monkey ning Erki PĂ€rnoja.

R2 Eesti albumitabel (27. mÀrts):

1 UUS Jaak Joala & Radar “Minu elu”
2 (2) Ed Sheeran “Ă· (Divide)”
3 (1) Karl-Erik Taukar “Kaks”
4 UUS Depeche Mode “Spirit”
5 (4) Jaak Joala “Unustuse jĂ”el”
6 UUS Andrus Albrecht “Ma olin Bonzo”
7 (3) Jaak Joala “Suveöö”
8 UUS 12EEK Monkey “Xibalba Spa”
9 UUS Erki PĂ€rnoja “Efterglow”
10 (6) Leonard Cohen “You Want It Darker”

Edetabelit aitavad Raadio 2-l kokku panna Tallinna poed Lasering ja Terminal ning ĂŒle-eestilised ketid Apollo ja Rahva Raamat.

Lisa kommentaar

