JUUNIS ILMUB LASTELAULUDE PLAAT “MINA KA!”

Lastelaulude plaat "Mina ka"

LastekaitsepĂ€eval, 1. juunil, tuleb Apollo kauplustesse mĂŒĂŒgile plaat “Mina ka!”, millel kĂ”lavad meile kĂ”igile tuttavad lapsepĂ”lvelaulud, mis saanud uue, hoogsa ja rĂŒtmika kuue.

Helikandjal laulavad tuntud ja armastatud Eesti artistid – Liis Lemsalu, Daniel Levi, Ivo Linna, Ott Lepland, Birgit, Kristel Aaslaid ja Liisi Koikson. Kaasa teevad ka ETV Lasteekraani Muusikastuudio lapsed.

Produtsendid: Timo Vendt ja Indrek Sarrap, kaanepilt: Navitrolla.

Plaat "Mina ka!"

Üks arvamus “JUUNIS ILMUB LASTELAULUDE PLAAT “MINA KA!””

Lisa kommentaar

