SKY PLUSI DJ ALARI KIVISAARE KAUAOODATUD LAULU ESMAESITLUS TOIMUB JÄRGMISEL ESMASPÄEVAL

Raadio Sky Plus foto

Rauno Märks ja Maris Üksti (nüüd Järva) postitasid 23. jaanuaril 2013 raadiojaama Sky Plus Facebooki lehele pildi, millel Alari Kivisaar hoidis käes silti sõnumiga, et 100 000 like‘i puhul tuleb temalt hittlugu. Vaid paar päeva hiljem, 25. veebruaril sai 100 000 meeldimist täis, kuid laulu pole tulnud siiani. Tundub, et nüüd on see hetk väga lähedal.

Täna, 11. jaanuaril 2017, teatas Alari Kivisaar Facebooki üles laetud videos, et lugu on valmis. “Ma tean, see võttis ilmatuma aja, aastaid. Paljud inimesed enam ei looda, paljud on pettunud, mõned on lausa vihased, aga ma ütlen ka täna täpselt sedasama, mida ma olen rääkinud kõik need aastad: lubadus oli laul teha ja ma lubasin, et ma selle teen, aga mul ei olnud kunagi kirjas seda kuupäeva, millal laul ükskord ilmavalgust näeb,” rääkis Kivisaar videos, väites, et ta ise teadis kogu aeg, millal muusikapala kuulajateni jõuab.

DJ hõikas klipis välja, et laulu esmaesitlus toimub järgmisel esmaspäeval, 16. jaanuaril kell 8 raadio Sky Plus hommikuprogrammis. Selle välja öelnud, pomises mees video lõpus: “Pagan, kui ma nüüd siin seda kogemata ära ei kustutanud…”

Olgu mainitud, et 16. jaanuaril tähistab Alari Kivisaar oma 50. sünnipäeva.

Alari Kivisaar

Lisa kommentaar

