VÄRSKE PÕNEV MUUSIKAVIDEO MARGARITA KUSTINSKAJA POOLT

Margarita Kustinskaja

Lauljatar Margarita Kustinskaja, kelle debüütvideo on saanud YouTube’is pea 20 000 vaatamist, avaldas uue loo “I’m Yours” ning loonud sellele imeilusa muusikavideo, mis filmitud Pariisis.

Romantilise tantsuloo klipi režissööriks on Jevgeni Bõstrov (Tanja Mihhailova, SMASH!, Diskoteka Avaria, Irakli jne). Muusika ja sõnade autor on Margarita ise, loo produtsendiks DJ Tony Awake.

“Olen tänulik inimestele, kes aitasid mul seda teostada: Jevgeni Bõstrovile ja Dmitri Knutile põneva video eest, mu hea sõbrale Tony Awake’ile muusika eest, mis on kogu aeg minu südames, moebrändile Diana Arno fantaliste outfitide eest ning minu kallile abikaasale, kes armastab ja toetab mind!” kommenteeris Kusitnskaja.

Lisa kommentaar

