EIXD MUUTIS NIME: VANA NIMI EI TOETA MINU LOOMINGU ILUTSEVAT OLEKUT

EiK

2014. aastal komeedina Eesti rĂ€pitaevasse pĂ”rutanud noor muusik ja poeet EIXD, kodanikunimega Eik Erik Sikk otsustas vahetada artistinime. NĂŒĂŒdsest esineb 16-aastane noormees nime all EiK.

“Olen artistinime vahetamist tĂŒkk aega kaalunud, sest EIXD nimi ei toeta mu loomingu pisut ilutsevat olekut. Nimi EIXD on mugandus sĂ”prade antud hĂŒĂŒdnimest ning mĂ”jub pigem robustselt, isegi ossilikult. SellepĂ€rast tegin otsuse vĂ”tta uueks nimeks EiK, mis on ka mu pĂ€risnimi, erinev on ainult kirjapilt,” rÀÀkis muusik.

Ühes nimevahetusega valmis EiKil ka stuudioversioon vĂ€rskest loost “Falsett”. SĂ”nad sellele on kirjutanud EiK ja Erik Joonas Juhandi, tausta pani kokku, miksis ja helindas Kuera. Kui kontsertidel kuuleb “Falsetti” vaid EiKi esituses, siis stuudioversioonis on lindile jÀÀnud ka Erik Joonase ning Erik Björki hÀÀled.

“”Falsetti” peab kuulama vaikuses, vĂ”tma selle laulu jaoks aega,” sĂ”nas EiK. See ei ole liftimuusika, vaid jutustus, vestlus iseendaga. Minu lugudes on palju sĂ”namĂ€ngu, keeleveeretusi, millesse tuleb sĂŒveneda, et aru saada mĂ”ttest. Selles mĂ”ttes ei ole ma tĂ”esti lihtne artist, mu lood ei kulu kohe pĂ€he. See ei olegi eesmĂ€rk,” ĂŒtles ta.

Lugu “Falsett” sai tuntuks tĂ€nu tĂ€navusele NoortebĂ€ndi konkursile, kus EiK valiti ĆŸĂŒrii poolt finaali ning pĂ€lvis seal eriauhinna, esinemise kevadisel Tallinn Music Week festivalil.

Juba sel reedel, 18. novembril vÔib EiKi kuulda Kohvikus Sinilind.

Lisa kommentaar

